حرف دل

دل نوشته ها

حرف دل

دل نوشته ها

بازم اشک

حال من دست خودم نیست 

دیگه آروم نمیگیرم 

دلم از کسی گرفته 

که میخوام واسش بمیرم

نظرات 4 + ارسال نظر
ارادتمندان دکتر علی شریعتی پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ http://dr-shariati.blogsky.com

سلام . با صوتی از دکتر علی شریعتی با نام ( ما متهمیم . . . ) بروز هستم . خیلی زیبا

گفته اند از دستش ندهید . التماس دعا[گل]

لطفا برای شنیدن از مرورگر internet explorer استفاده کنید .

آراز دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://SECRETLOVE.BLOGSKY.COM

گفتم بگویم عاشقی دیوانگی است باور بکن
سلام

سارا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ

خوشا عشق خوشا افسانه عشق خوشا انکه نشد دیوانه عشق

وای سارا جان اصلا حواسم نبود آدرس وب ندادی
در هر صورت بازم ممنون

سارا شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

خواهش میکنم مانی جان
هیچ کس تنهاییم را حس نکرد لحظه ویرانیم را حس نکرد
انکه سامان غزلهایم از اوست بی سرو سامانیم را حس نکرد

مانی جان کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد