حرف دل

دل نوشته ها

حرف دل

دل نوشته ها

ایده های عاشقانه

وقتی در این آشفته بازار
به تنهایی دل می اندیشم
انگار خاطره ها بر سرم همچون آواری فرو میریزند
آن وقت است که به سراغ عاشقانه های تو میروم
با یک دنیا امید و آرزو
آن سان به تو میگویم که ای مهربان
عاشقانه هایم را به خاطر بسپار تا همیشه
خاطره ها را نیز هم
تا ابد

سلام دوست جونای خوبم
از امروز میخوام اگه شد هر چند وقت یه بار تو وبلاگم ایده های عاشقانه بذارم
که مربوط هستند به کتابی با عنوان 2002 ایده ی عاشقانه
یادش بخیر این کتاب و 2 سال پیش از نمایشگاه کتاب خریدم و قرار شد با یکی از دوستام کنار اون مواردی که انجام میدادیم تیک بزنیم
من تیکامو زدم و کتابامونو جا به جا کردیم
اما اون هیچوقت تیک نزد

 
:1
صبح زود بیدار شوید و با یکدیگر طلوع خورشید را تماشا کنید
:2
مجددا عاشق یکدیگرشوید
:3
هنگامی که با هم به خرید میروید چیزهایی برای او بخرید که آرزوی داشتنش را داشته است و نیز اینکه شما هم توانایی خریدش را دارد
:4
روی زندگی عشقی تان سخت تر کار کنید حتی سخت تر از آنچه روی شغل تان کار میکنید
:5
آهنگی که معنی مخصوصی برای رابطه تان دارد را انتخاب کنید و آنرا آهنگ خود بنامید
:6
یک ترانه عاشقانه برای همسرتان بنویسید و بدانید فکر آن مطرح است و حتما نباید عالی باشد
:7
به دفتر کار او مراجعه کنید و به او هدیه ای بدهید
:8
جرات به خرج دهید و با تمام عشاق دیگر فرق داشته باشید
:9
برای ابد به او قول بدهید و تا ابد به او عشق بورزید
:10
همین الان به او زنگ زده و فقط به او بگویید سلام

نظرات 7 + ارسال نظر
sanaz شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

salam
up kardam
khoshhal misham biai

یه عابر دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ http://www.gogolimagholi.blogsky.com

سلام
ایده های عاشقانه
من ایده هامو واسه خودم نگه میدارم
چون اگه بخوام اونارو کتاب کنم
باید کلی ورق مصرف کنم
این طوری خدا دلش میگیره
چون به خاطر دل خودم دل چند تا درخت و بریدم
دل اونا رو پاره پاره کردم
نه این کارو نمیکنم
سعی میکنم ایده هایی که تو ذهنم دارم رو اول انجام بدم
اگه تونستم اون وقت به دوستم بگم که اونهم انجامش بده
ایده
عاشقانه

duste ghadimi دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

nice ideas, wish you feel all these nice lovely times in ur life.

س-ف سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام خانومی
من یه دوره ای این ایده ها رو تدریس می کردم بدون اینکه تو هیچ کتابی خونده باشم...
؛)
یا حق

سارا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

دنیا برای احدی پایدار نیست چیزی بجز محبت یادگار نیست

کوچولو چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ق.ظ http://roshankocholo.blogfa.com/

همین الان به کسی که دوسش زنگ زدی و اخرین چیزی رو که قول داده بود برات بخرر رو بگی نمی خوای اونو بخرد

سار جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

خدایا به فرشتگانت بسپار که در لحظه لحظه نیایش خویش عزیز مرا از یاد نبرند

مرسیییییییییییی عزیزم از لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد